Līdz Lietotājs - 2023-10-12
Biežāk UZDOTIE jautājumi
Jautājums:
Tālrunis ir Google Play Veikalā un atbalsta Multi-valodas?
A:
Tas ir Pasaules Versija, Atbalsta Multi-Valodas un Google Play
Jautājums:
Ir mūsu mobilajiem telefoniem, oriģinālās?
A:
Visiem mūsu produktiem ir oriģināls zīmols un jauns, nav klons, nav atjaunotas, nav lietots.
Jautājums:
Kāda ir transporta veids?
A:
Amarate.lv Standarta Piegāde: Tas ir gandrīz visās valstīs, vidējais piegādes laiks ir 25~35 dienas, bet varētu būt līdz pat 60-90 dienas.
Jautājums:
Kā pārbaudīt, vai telefons var strādāt savā valstī?
A:
Lūdzu, apmeklējiet šo vietni, lai pārbaudītu, vai tas https://www.frequencycheck.com
Jautājums:
Ko man darīt, ja ir problēmas ar saņemto paketi?
A:
Ja zīmogu kaste ir bojāta, bojātas vai noņemtas, vai iepakojums bojāts; lūdzu, atver paku, lai pārbaudītu iekšā satura klātbūtni deliveryman.Noraidīt sūtījumu, ja prece ir nozaudēta vai bojāta.
Post office, lūdzu, ir jāpārbauda, masas attiecībā pret svaru datus par iepakojuma; parasti mēs rakstām reālā svara, uz iepakojuma.Noraidīt sūtījumu, ja svars ir, protams, starpība.Vai pieprasījums pēc biroja, lai jautājumu AKTU.Pēc tam, kad jūs parakstīt par sūtījumu, lūdzu, atver paku, lai pārbaudītu iekšā satura klātbūtni pastnieks, pieprasījuma pastnieks, lai pierādītu saturu ir starpība, vai sadalīti.
Jautājums:
Par atmuitošanu?
A:
Pasūtījuma cenā nav iekļautas nodokļa.Nodokļa samaksu ir atbildīgs par katru pilsoni, un pārdevējs nenes nodokli.Lūdzu, saprotiet, ka.Sakarā ar atteikumu muitošanas izmaksas aizkavēšana iepakojuma vai atgriežas vai pazudis iepakojuma sedz klients.
Piezīme:
Mūsu cenas ir noteiktas tirgus, un cenas būs arī palielināties vai samazināties atkarībā no tirgus faktoriem.Mēs nevaram apsolīt tādas pašas cenas visu laiku.